Helló, Mester Tomi vagyok az Adatlabor alapítója. Hadd mutassam be, hogy mivel is foglalkozunk!
Mit csinálunk az Adatlabornál?
Elemezzük és teszteljük a felhasználóid, látogatóid, potenciális vásárlóid online (és offline) viselkedését. Amerikából importált Big Data módszertanokat és adatstratégiákat használunk, ahhoz, hogy minden adatot begyűjtsünk és feldolgozzunk, így segítsünk Neked megérteni, mit akarnak a felhasználóid. Mert ha ezt meg tudod adni nekik, akkor ők boldogabbak lesznek, a konverziód pedig hirtelen el kezd növekedni.
Amikor megkérdezik tőlem, hogy mi is az az Adatlabor, legjobban ezzel a Venn-diagrammal szeretek válaszolni.
Milyen konkrét projektekkel foglalkozunk?
1. Product Research: Magyarul kutatás és elemzés. Minden szemszögből megvizsgáljuk, hogy mit csinálnak a felhasználóid. Módszereink: átfogó adatelemzés (a már meglévő adatok alapján), hőtérképes elemzés, mikroszegmensek vizsgálata, honlap AB-tesztelés, user interjúk, etc. A trendekből megjósolhatjuk, hogy mire számíthatunk a jövőben, ezáltal megtudjuk, hogy min és milyen irányba kell változtatni!
TE IS SZERETNÉL ÁTFOGÓ ADATELEMZÉST ÉS KUTATÁST? KERESS MEG!
2. Adatstratégia felépítése: Induló startup-ok és több milliós látogatottságú weboldallal bíró cégek is megkerestek már minket azzal, hogy most gyakorlatilag “vakon repülnek” és szeretnék nulláról felépíteni a teljes adatstratégiájukat. Ez mindig egy audit-tal indul, és szépen sorban folytatódik az új adatstratégia felvázolásával, a megfelelő adatelemzési és BI eszközök implementálásával, az alapmérések és elemzések beállításával és így tovább…
A projekt végén egy olyan rendszered lesz, amire elég naponta pár percet ránézni és máris látni fogod, hogy mi működik jól vagy rosszul a weboldaladon – és azt is, hogy min kell változtatni és hogyan.
TE IS SZERETNÉL TUDATOS, ÁTFOGÓ ÉS GYAKORLATBAN ALKALMAZHATÓ ADATSTRATÉGIÁT? KERESS MEG!
3. Képzések: Alapfilozófiánk, hogy nincsenek módszertani titkaink. Ha valaki azokat a módszereket akarja használni, amiket mi is, azt dícséretnek vesszük. Éppen ezért tartunk nyílt képzéseket éppúgy, mint testreszabott vállalati tréningeket – Adatvezérelt Üzlet és Big Data témakörben.
A CÉGEDNEK RENDELNÉL KÉPZÉST? ITT TEHETED MEG!
Mit NEM csinálunk az Adatlabornál?
Nem kérdőívezünk és nem csinálunk fókuszcsoportos kutatásokat. Mert semmi értelmük, úgyis torz vagy maximum becsült eredményeket adnak (#pénzkidobás).
Ügyfeleink
Imádunk izgalmas projekteken és innovatív, kreatív, piacvezető ügyfelekkel dolgozni. Szerencsénkre, aki adatvezérelt dolgokban gondolkozik, az eleve vagy ilyen cég, vagy rövidesen ilyen lesz. (Megjegyzés: a tény, hogy idáig legörgőztél, olvastál és érdeklődsz, már jó jel! :-))
Kedvenc ügyfeleink:
Kutatás, tesztelés, elemzés, projektek:
Konzultációk és tréningek:
Szeretnéd, hogy a Te céged is itt legyen? Mi is! Keress meg!
Sztori
Mindenkinek van egy sztorija. Íme az Adatlabor alapításáé:
Korábban a Prezi.com-nál dolgoztam Üzleti Intelligencia Elemzőként. Itt Big Data és adatelemzési módszerekkel azt kutattuk, hogy mik lehetnek azok a stratégiák, amelyek segítenek a cégnek több felhasználót, illetve több fizetős felhasználót szerezni – egyúttal egy érthetőbb és jobb terméket létrehozni. Az évek során olyan San Francisco-i cégekkel találkoztunk és cseréltünk ötleteket, mint az Evernote, az Eventbrite vagy a Twitter. A Prezitől azzal a vizióval jöttem el, hogy ezekre az eszközökre és módszertanokra más vállalkozásoknak is szüksége lehet. Tudtam, hogy Magyarországon, sőt egész Európában még csak nagyon kevesen dolgoznak profi adatstratégiával és adatelemző eszközökkel – igazán adatvezérelten. Így alapítottam az Adatlabort.
A célom, az hogy a világnak ezen a felén is meghonosítsam az Amerikában már évek óta oly sikeres ún. adatvezérelt üzletfejlesztést és az ehhez tartozó gondolkodásmódot. Az Adatlaboron kívül találkozhatsz velem nagyobb konferenciákon is (TEDxYouth, E-commerce Summit @Barcelona, Internet Hungary, stb…).
Zárás képpen itt a TEDxY előadásom, amiben egy fun-projektemen keresztül mutatom be, mire jó az adatelemzés:
Kontakt:
Mester Tomi
mail: tomi@data36.com
Ja igen, és még egy dolog…
Miért írom le ennyiszer, hogy keress meg? Azért, mert A/B tesztekkel kimértük, hogy 5 konverziógomb elhelyezése eredményez a legnagyobb konverziót ezen a weblapon.
Szóval ha Te is szeretnél, hasonlóan tudatosan építkezni, akkor keress meg! ;-)