adatvezerelt marketing trening

Adatvezérelt marketing tréning

adatvezérelt marketing tréningMI EZ?
Az egyetlen tréning Magyarországon, ami kifejezetten marketingeseknek szóló üzleti adatelemzéssel és a big data, illetve az adatvezérelt gondolkodás marketingbeli hasznosításával foglalkozik. Ez egy gyakorlatias képzés – nem csak beszélünk, de közösen végig is kattintunk mindent. + csak azokat a módszereket mutatjuk meg, amelyeket mi is nap mint nap alkalmazunk valós projekteken.

KIKNEK AJÁNLJUK?
Kis és közepes vállalkozások marketing szakembereinek, akik szeretnének több adatot bevonni a döntéseikbe. A tréning segít abban, hogy megtanuld kinyerni és felhasználni az adatokat egy hatékonyabb eladási folyamat felépítéséhez, és ahhoz, hogy a marketingre szánt pénzt a lehető legjobb módon költsd el!
(Megjegyzés: programozói tudás nem szükséges, csak nyitott és felhasználó-központú gondolkodás!)

RÉSZLETEK
Nyílt tréning:
Időpont:
 2016. július 18. hétfő 10.00-16.00
A képzés ára: 34.900 Ft (+0% ÁFA) / fő
Helyszín: Budapest 1133, ClusterHaus (részletek a jelentkezőknek!)
Létszám: max. 12 fő
Extra lehetőség! Ha július 1-ig jelentkezel, akkor egy általad választott landing oldaladra csinálunk ingyenesen egy hőtérképes mérést, amit a tréningen közösen ki is elemzünk (persze csak ha szeretnéd).

Jelentkezés az Adatvezérelt Marketing Tréningre 15 mp alatt:
(Csak küldd el a neved és az e-mail címed a lenti form-mal és a többi infot már kapod is e-mail-ben.)

Neved:

E-mail címed:

Telefonszámod:


Adatkezelési Nyilatkozat

Céges tréning: Ha szeretnél kifejezetten a Te cégedre szabott tréninget ebben a tematikában, keress meg: itt!

adatlabor képzés
Egy kis hangulatkép a képzéseinkről.


TARTALOM:

1. BLOKK: Bevezetés, alapelvek. Az Online Adatelemzés Keretrendszere – a módszertan, amit mi magunk is használunk.

2. BLOKK: Usability tesztekről röviden. Hogyan teszteld a termékedet, mit és hogyan kérdezz a felhasználóidtól?

3. BLOKK: Hőtérképes elemzés. Hogyan kell fel-setup-olni egy hőtérképes elemzést? Majd Workshop: a résztvevők, így akár a Te honlapod hőtérképes elemzését is átbeszéljük közösen!

4. BLOKK: Google Analytics-ról tömören. A sok-sok riportból megmutatjuk a leghasznosabbakat. Emellett tisztázzuk az egyes Google Analytics-es alapfogalmakat.

5. BLOKK: Lepattanó felhasználók visszaszerzése — Mixpanel és Leadin. Két eszköz, amivel instant-módon, de profin követheted a felhasználóidat – e-mail címük alapján.

6. BLOKK: AB-tesztelés és Optimizely. Hogyan tesztelj a saját honlapodon. Tippek, trükkök, ötletek, best practice-ek. Illetve az Optimizely használata.

7. BLOKK: Workshop. Avagy nálad a labda. Saját projekteden keresztül begyakorolhatod, hogy hogyan is kell felépíteni egy elemzést/tesztelést. Közben folyamatosan segítünk, konzultálunk és a végén közösen átbeszéljük a tanulságokat és a legjobb ötleteket.

MIT KAP, AKI RÉSZT VESZ A TRÉNINGEN?
100% gyakorlati tudást arról, hogy:
1. Hogyan lehet adatokkal növelni a hatékonyságát egy honlapnak?
2. Hogyan épül fel egy jól működő, adatvezérelt honlap?
3. Milyen kutatásokat, hogyan és miért csinálj meg, hogy mindent megtudj a User-eidről?

Jelentkezés 15 mp alatt:

Neved:

E-mail címed:

Telefonszámod:

(Vagy hívd a +36 30 654 15 19-es telefonszámot!)
Adatkezelési Nyilatkozat

ELŐADÓK

tréning oktatók Németh Anna Mester Tomi Mester Tomi, az adatlabor.hu alapítója
Adatelemzőként olyan cégek adataiból gyárt üzleti stratégiákat és információkat, mint a Prezi.com, a Butlers.hu, a randivonal.hu, stb… Előadóként a TEDx-en, a Barcelona E-commerce Summit-on, az Internet Hungary-n vagy a Budapest BI Forum-on találkozhatsz vele.

Németh Anna, adatlabor.hu elemző és tréner
Anna egyszerre érkezik kis és nagyvállalati területről. A British Telecom, a MiniCRM és az Origo Tech csapatával is dolgozott/dolgozik. Az Adatlaborban rendszeresen készít elemzéseket és AB-teszteket — főleg e-commerce és online szolgáltatást nyújtó ügyfeleknek.

Jelentkezés 15 mp alatt:

Neved:

E-mail címed:

Telefonszámod:

(Vagy hívd a +36 30 654 15 19-es telefonszámot!)
Adatkezelési Nyilatkozat

Az adatok segítenek megérteni a felhasználóidat.