MI EZ?
Az egyetlen tréning Magyarországon, ami kifejezetten marketingeseknek szóló üzleti adatelemzéssel és a big data, illetve az adatvezérelt gondolkodás marketingbeli hasznosításával foglalkozik. Ez egy gyakorlatias képzés – nem csak beszélünk, de közösen végig is kattintunk mindent. + csak azokat a módszereket mutatjuk meg, amelyeket mi is nap mint nap alkalmazunk valós projekteken.
KIKNEK AJÁNLJUK?
Kis és közepes vállalkozások marketing szakembereinek, akik szeretnének több adatot bevonni a döntéseikbe. A tréning segít abban, hogy megtanuld kinyerni és felhasználni az adatokat egy hatékonyabb eladási folyamat felépítéséhez, és ahhoz, hogy a marketingre szánt pénzt a lehető legjobb módon költsd el!
(Megjegyzés: programozói tudás nem szükséges, csak nyitott és felhasználó-központú gondolkodás!)
RÉSZLETEK
Ezt a képzést többé élőben nem tartjuk. A képzés jelentős részét már online kurzus formában feldolgoztuk itt: A/B Test like a Data Scientist! (angol nyelvű — de magyaroknak van rá honfitárs kedvezmény, ha érdekel, írj email-t: tomi@data36.com)
Céges tréning: Ha szeretnél kifejezetten a Te cégedre szabott tréninget ebben a tematikában, keress meg: itt!
TARTALOM:
1. BLOKK: Bevezetés, alapelvek. Az Online Adatelemzés Keretrendszere – a módszertan, amit mi magunk is használunk.
2. BLOKK: Usability tesztekről röviden. Hogyan teszteld a termékedet, mit és hogyan kérdezz a felhasználóidtól?
3. BLOKK: Hőtérképes elemzés. Hogyan kell fel-setup-olni egy hőtérképes elemzést? Majd Workshop: a résztvevők, így akár a Te honlapod hőtérképes elemzését is átbeszéljük közösen!
4. BLOKK: Google Analytics-ról tömören. A sok-sok riportból megmutatjuk a leghasznosabbakat. Emellett tisztázzuk az egyes Google Analytics-es alapfogalmakat.
5. BLOKK: Lepattanó felhasználók visszaszerzése — Mixpanel és Leadin. Két eszköz, amivel instant-módon, de profin követheted a felhasználóidat – e-mail címük alapján.
6. BLOKK: AB-tesztelés és Optimizely. Hogyan tesztelj a saját honlapodon. Tippek, trükkök, ötletek, best practice-ek. Illetve az Optimizely használata.
7. BLOKK: Workshop. Avagy nálad a labda. Saját projekteden keresztül begyakorolhatod, hogy hogyan is kell felépíteni egy elemzést/tesztelést. Közben folyamatosan segítünk, konzultálunk és a végén közösen átbeszéljük a tanulságokat és a legjobb ötleteket.
MIT KAP, AKI RÉSZT VESZ A TRÉNINGEN?
100% gyakorlati tudást arról, hogy:
1. Hogyan lehet adatokkal növelni a hatékonyságát egy honlapnak?
2. Hogyan épül fel egy jól működő, adatvezérelt honlap?
3. Milyen kutatásokat, hogyan és miért csinálj meg, hogy mindent megtudj a User-eidről?
Ezt a képzést többé élőben nem tartjuk. A képzés jelentős részét már online kurzus formában feldolgoztuk itt: A/B Test like a Data Scientist! (angol nyelvű — de magyaroknak van rá honfitárs kedvezmény, ha érdekel, írj email-t: tomi@data36.com)
ELŐADÓK
Mester Tomi, az adatlabor.hu alapítója
Adatelemzőként olyan cégek adataiból gyárt üzleti stratégiákat és információkat, mint a Prezi.com, a Butlers.hu, a randivonal.hu, stb… Előadóként a TEDx-en, a Barcelona E-commerce Summit-on, az Internet Hungary-n vagy a Budapest BI Forum-on találkozhatsz vele.
Németh Anna, adatlabor.hu elemző és tréner
Anna egyszerre érkezik kis és nagyvállalati területről. A British Telecom, a MiniCRM és az Origo Tech csapatával is dolgozott/dolgozik. Az Adatlaborban rendszeresen készít elemzéseket és AB-teszteket — főleg e-commerce és online szolgáltatást nyújtó ügyfeleknek.
Ezt a képzést többé élőben nem tartjuk. A képzés jelentős részét már online kurzus formában feldolgoztuk itt: A/B Test like a Data Scientist! (angol nyelvű — de magyaroknak van rá honfitárs kedvezmény, ha érdekel, írj email-t: tomi@data36.com)